ISSN
2454-2687 (Online) 2347-5145 (Print)
Author(s): M. Vasan
Email(s): m.vasan@yahoo.com
DOI: 10.5958/2454-2687.2018.00025.4
Address: Dr. M. Vasan Assistant Professor of Commerce, A.V.V.M. Sri Pushpam College (Autonomous), Poondi - 613 503, Thanjavur Dt. Tamilnadu, India. *Corresponding Author:
Published In: Volume - 6, Issue - 3, Year - 2018
Cite this article: M. Vasan. Attitude of Customers towards Branded and Non-Branded Gold Jewellers - A Study. Int. J. Rev. and Res. Social Sci. 2018; 6(3): 261-266. doi: 10.5958/2454-2687.2018.00025.4
DOI: 10.5958/2454-2687.2018.00025.4 Access: Open Access Read More
International Journal of Reviews and Research in Social Sciences (IJRRSS) is an international, peer-reviewed journal, correspondence in....... Read more >>>
नगरीकरण का पर्यावरण पर प्रभाव
महिला सशक्तिकरण की वर्तमान स्थिति: राजनैतिक सशक्तिकरण के परिपेक्ष्य में(उमरिया जिले के विशेष संदर्भ में)
सामाजिक अनुसंधान में कम्प्युटर का महत्व समस्याए और संभावनाएं
जनसंख्या तथा आर्थिक विकास के निर्धारक तत्व: एक अध्ययन
महात्मा गाॅंधी के आर्थिक विचारों की वर्तमान प्रासंगिकता
छत्तीसगढ़ का भगौलिक, राजनीतिक एवं सास्कृतिक परिचय
Cryptocurrency Regulation: Legal Issues and Challenges
महिलाओं के संवैधानिक एवं विधिक अधिकार: विश्लेषणात्मक अध्ययन
छत्तीसगढ़ में कंवर जनजातिः एक सामान्य अध्ययन
भारतीय राजनीति एवं प्रषासन में महिलाओं की भूमिका
भारत में महिला सशक्तिकरण हेतु प्रयास
The problems of tribal people and its challenges
Maintenance of Law and Order in India- Challenges and Solutions
वैश्वीकरण एवं औद्योगिक विकास का भारतीय अर्थव्यवस्था पर प्रभाव
पर्यावरण संरक्षण मे महिलाओ की भूमिका