Author(s): Pramesh Kumar Kesharwani
DOI:
Views:
88
(pdf),
2886
(html)
Access:
Open Access
Cite: Pramesh Kumar Kesharwani. A Critical Analysis on Effects of Social Media on School Students. International Journal of Reviews and Research in Social Sciences. 2021; 9(2):65-0. doi:
Read More
|
Author(s): अनुसुइया बघेल
DOI:
Views:
61
(pdf),
4679
(html)
Access:
Open Access
Cite: अनुसुइया बघेल. छत्तीसगढ़ में कृषि प्रकारिकी (Agricultural Typology in Chhattisgarh). International Journal of Reviews and Research in Social Sciences. 2021; 9(2):71-9. doi:
Read More
|
Author(s): केदार कुमार, अष्विनी महाजन
DOI:
Views:
569
(pdf),
10375
(html)
Access:
Open Access
Cite: केदार कुमार, अष्विनी महाजन. ग्रामीण विकास में पंचायती राज की भूमिका. International Journal of Reviews and Research in Social Sciences. 2021; 9(2):90-2. doi:
Read More
|
Author(s): ममता रात्रे
DOI:
Views:
26
(pdf),
2005
(html)
Access:
Open Access
Cite: ममता रात्रे. जनजातीय समुदाय में वनोपज संकलन का विष्लेषण (छ.ग. राज्य की मुरिया जनजाति के वनोपज संकलन में परिवर्तन के विषेष संर्दभ में). International Journal of Reviews and Research in Social Sciences. 2021; 9(2):93-7. doi:
Read More
|
Author(s): Sunita Maurya, Priyanka Suryavanshi
DOI:
Views:
62
(pdf),
2553
(html)
Access:
Open Access
Cite: Sunita Maurya, Priyanka Suryavanshi. A Review on Impact of Parenting Style on Emotional Intelligence among College Going Student. International Journal of Reviews and Research in Social Sciences. 2021; 9(2):98-0. doi:
Read More
|
Author(s): शिवेन्द्र बहादुर
DOI:
Views:
28
(pdf),
2131
(html)
Access:
Open Access
Cite: शिवेन्द्र बहादुर. दुर्ग-भिलाई नगरों के कार्यशील महिला परिवारों की व्यावसायिक संरचना एवं मासिक आय स्तर: एक भौगोलिक अध्ययन. International Journal of Reviews and Research in Social Sciences. 2021; 9(2):101-9. doi:
Read More
|
Author(s): Sanjay Khare
DOI:
Views:
3
(pdf),
373
(html)
Access:
Open Access
Cite: Sanjay Khare. Development and Management of Public Transportation System Chhattisgarh on Public Private Partnership. International Journal of Reviews and Research in Social Sciences. 2021; 9(2): 110-121. doi:
Read More
|